gerlindevdvegt.reismee.nl

Nog één nachtje!

Hoi allemaal!

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van mijn 4 maanden lange avontuur in Suriname! Ik zal hier al mijn belevenissen en ervaringen beschrijven zodat jullie een beetje weten wat ik zoal uitspook haha!

Morgen is het namelijk zo ver! Dan ga ik beginnen aan een avontuur waar ik al maanden naar uitkijk! Hoewel, een paar maanden geleden ben ik er eigenlijk al een beetje aan begonnen: het geregel van een heleboel zaken en alle voorbereidingen zijn namelijk al een hele uitdaging opzich haha! Maar vandaag beginnen de zenuwen toch echt wel te komen. Nog één nachtje slapen en dan is het zo ver!

Morgenochtend vertrek is samen met papa, mama, Floortje en Dani richting Schiphol om hen (en jullie) voor 4 maanden te verlaten. Wat ik daar (behalve genieten) precies ga doen is nog een beetje vaag, maar het is de bedoeling dat ik samen met een medestudent aan een project ga werken om de zorgstructuur op basisscholen te verbeteren. Een zorgleerkracht in Suriname is net zoiets als een schoolmaatschappelijk werker in Nederland. De eerste maand zullen we voornamelijk gaan observeren op scholen, om vervolgens een handleiding/plan te schrijven om dit verder uit te bereiden of te verbeteren. Gedurende de periode dat ik in Suriname zit zal ik jullie hier ook een beetje van op de hoogte houden.

Naast werken aan een project ga ik natuurlijk ook heel veel genieten. De eerste week in Suriname hebben we nog een weekje vrij om te acclimatiseren, dus dat komt wel goed.

Wink

Ik heb er onwijs veel zin in en hoop op een onvergetelijke ervaring!

Tot over 4 maanden!!

xxxx

Reacties

Reacties

opa gerard oma tonnie

Hoi Gerlinde

Geweldig dat je het zo naar je zin hebt.
Vanavond tegen 10 uur probeer ik met je te skypen. Hopelijk krijgen we dan de kans met je te praten. Tot vanavond. Vele groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!